Bestelt u uw herhaalmedicatie door middel van het inleveren van uw medicijnetiket?
Vanaf heden hangt er buiten, naast de ingang van de praktijk, een brievenbus waarin u uw medicijnetiket kunt deponeren.
Levert u het medicijnetiket voor 12:00 uur in, dan kunt u (mits de medicijnen op voorraad zijn bij de leverancier) deze de volgende dag afhalen.
Afhalen van medicijnen kan vanaf 15.00 uur.
Bestelt u uw herhaalmedicatie via website of e-mail?
Het bestellen van herhaalmedicatie via de website is veranderd.
Voortaan heeft ieder gezinslid een eigen e-mailadres nodig om de medicijnen te herhalen via de website.
Wij raden u aan om deze aanpassing te doen, want u krijgt dan een gedetailleerd overzicht van de door u gebruikte medicijnen, die u eenvoudig en veilig kunt herhalen.
Ook is het mogelijk om via de e-mail een vraag te stellen aan de huisarts, praktijkondersteuner of assistente, of zelf een online afspraak op het spreekuur te maken.
Gebruik voortaan de knop “naar patiëntomgeving” deze knop vindt u rechtsboven op de website.
Hoe u zich als patiënt registreert via de website kunt u in onderstaande handleiding lezen.
Wanneer u eenmaal bent geregistreerd kunt u ook de Zorg online app downloaden. Hiermee heeft u 24 uur per dag toegang tot uw medicatieoverzicht, u kunt eerder voorgeschreven medicijnen bestellen, afspraken maken en een eConult starten.